Skuteczny marketing w branży food. Czyli jak przekuć działania na wzrost sprzedaży?
Twórcy projektu Food and Design, promującego profesjonalne podejście do sektora żywności i HoReCa, organizują kolejne spotkanie branżowe. 30 marca eksperci wezmą udział w debacie poświęconej marketingowym trendom, królującym obecnie na foodowym rynku. Sprawdź, jak zapisać się na event!
Przed nami kolejne spotkanie z cyklu Food Working, organizowane pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni. Podczas eventu eksperci związani z sektorem food będą dyskutować na temat aktualnych trendów marketingowych. Organizatorzy wezmą pod lupę: m.in. personalizację, podejście less waste, grywalizację, wielokanałowość, a także nowości ze świata customer experience.
W panelu dyskusyjnym udział wezmą m.in.:
- Ewa Pawella, Head of Marketing – Foodsi
- Magdalena Kruk-Ołpińska, Dyrektor marketingu – Vorwerk Polska
- Urszula Seder, Trade Marketing Manager – SLODKIE
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 30 marca 2023 r., w siedzibie agencji Od kuchni na warszawskiej Pradze. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00.
Na spotkanie z cyklu Food Working zaproszone są zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonaci chcący zgłębić wiedzę na temat rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona.
Projekt Food and Design – pierwsza w Polsce platforma dedykowana tematyce food i food design – zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów pasjonujących się tematyką jedzenia. Misją projektu jest zrzeszanie specjalistów z branży food, design, marketing, innowacje i trendy, by rzetelnie edukować poprzez docieranie z wiedzą do osób zainteresowanych tematyką food oraz food design. Projekt składa się z pięciu elementów: platformy eksperckiej, e-booków tematycznych, szkoleń, podcastów oraz spotkań branżowych „Food working”. Projekt zrzesza kolektyw ekspercki z obszaru: marketingu, przemysłu spożywczego, fotografii kulinarnej, wzornictwa przemysłowego, grafiki, projektowania, budowania marek, e-commerce, nowych technologii, produkcji contentu oraz food stylingu.
Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl.