Audyty Tajemniczy Gość

Tajemniczy Gość w gastronomii | GastroWiedza.pl

„Tajemniczy Gość” to audytor starannie dobierany i szkolony z tematyki konkretnych wizyt oraz świadczonych usług w danym punkcje gastronomicznym.
Wielu z naszych audytorów jest też bezpośrednio związanych z gastronomią.
Podając się za zwykłego gościa, audytor ocenia jakość obsługi, lokal, dania itp. Z perspektywy właściciela biznesu gastronomicznego nie sposób stale monitorować pracę i prezencję personelu. „Tajemniczy Gość” pozwala na dostarczenie wyczerpującej informacji na temat tego, jak zachowują się pracownicy oraz z jaką obsługą spotyka się przeciętny gość.

Przy pomocy programu „Tajemniczy Gość” możemy sprawdzić, czy:

  • personel przestrzega ustalonych standardów firmy w czasie nieobecności menedżera lub właściciela lokalu;
  • personel jest uczciwy względem gościa lub właściciela;
  • personel nie ujawnia tajemnic służbowych;
  • serwowane dania i napoje są porównywalnej jakości;
  • lokal spełnia warunki czystości;
  • w lokalu panuje atmosfera przyjazna gościom;
  • Jak przebiegają badania „Tajemniczego Gościa”.

Audyt przeprowadzany jest przez „Tajemniczego Gościa” według określonego scenariusza. Przede wszystkim należy stworzyć formularz audytu z systemem punktowym, który będzie obejmował wszystkie istotne i ustalone z właścicielem aspekty i elementy dla danej działalności gastronomicznej. Następnie dochodzi do wizyty, której rezultatem jest uzupełniona ankieta – raport zawierający wyczerpujące informacje na temat przebiegu audytu.

Warto przy tym pamiętać, że wizyta „Tajemniczego Gościa” nie musi być incydentalna – w celu uzyskania miarodajnych i wartościowych informacji realizuje się je wielokrotnie, a później wyciąga się uśrednione wyniki, np. wyrażone w wartościach procentowych. Badania tego typu najlepiej połączyć ze szkoleniami gastronomicznymi bądź doradztwem gastronomicznym – chodzi bowiem o podniesienie jakości usług i wdrożenie lepszych rozwiązań, które z czasem przełożą się na wyższe wyniki i sukces firmy.

Jakość usług można sprawdzić:

  • w hotelach;
  • w restauracjach, kawiarniach, barach, pubach itp.;
  • w dostawie do domu lub biura;
  • na bankietach i cateringach (telefonicznie lub na miejscu).

Oferujemy również audyty „Tajemniczego Gościa Premium” wzbogacone o dodatkowe instrumenty.
W wariancie „Premium” audyt jest realizowany z udziałem urządzeń video i audio, dzięki którym właściciel lub menedżer otrzymuje jeszcze dokładniejszą dawkę informacji oraz możliwość zweryfikowania konkretnych przykładów zachowań oraz sytuacji, jakie miały miejsce podczas audytu.

GastroWiedza.pl – to firma, z dużym doświadczeniem w realizowaniu tego typu programów, mająca na swoim koncie przeprowadzenie ponad 8500 audytów Tajemniczego Gościa na terenie całej Polski

Zaufali nam

Skontaktuj się z nami, jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Zadzwoń, tel.: 664-578-090 lub napisz do nas:

To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!