Tajemniczy Gość w gastronomii

Tajemniczy Gość w gastronomii | GastroWiedza.pl

„Tajemniczy Gość” to audytor starannie dobierany i szkolony z tematyki konkretnych wizyt oraz świadczonych usług w danym punkcje gastronomicznym.
Wielu z naszych audytorów jest też bezpośrednio związanych z gastronomią.
Podając się za zwykłego gościa, audytor ocenia jakość obsługi, lokal, dania itp. Z perspektywy właściciela biznesu gastronomicznego nie sposób stale monitorować pracę i prezencję personelu. „Tajemniczy Gość” pozwala na dostarczenie wyczerpującej informacji na temat tego, jak zachowują się pracownicy oraz z jaką obsługą spotyka się przeciętny gość.

Przy pomocy programu „Tajemniczy Gość” możemy sprawdzić, czy:

  • personel przestrzega ustalonych standardów firmy w czasie nieobecności menedżera lub właściciela lokalu;
  • personel jest uczciwy względem gościa lub właściciela;
  • personel nie ujawnia tajemnic służbowych;
  • serwowane dania i napoje są porównywalnej jakości;
  • lokal spełnia warunki czystości;
  • w lokalu panuje atmosfera przyjazna gościom;
  • Jak przebiegają badania „Tajemniczego Gościa”.

Audyt przeprowadzany jest przez „Tajemniczego Gościa” według określonego scenariusza. Przede wszystkim należy stworzyć formularz audytu z systemem punktowym, który będzie obejmował wszystkie istotne i ustalone z właścicielem aspekty i elementy dla danej działalności gastronomicznej. Następnie dochodzi do wizyty, której rezultatem jest uzupełniona ankieta – raport zawierający wyczerpujące informacje na temat przebiegu audytu.

Warto przy tym pamiętać, że wizyta „Tajemniczego Gościa” nie musi być incydentalna – w celu uzyskania miarodajnych i wartościowych informacji realizuje się je wielokrotnie, a później wyciąga się uśrednione wyniki, np. wyrażone w wartościach procentowych. Badania tego typu najlepiej połączyć ze szkoleniami gastronomicznymi bądź doradztwem gastronomicznym – chodzi bowiem o podniesienie jakości usług i wdrożenie lepszych rozwiązań, które z czasem przełożą się na wyższe wyniki i sukces firmy.

Jakość usług można sprawdzić:

  • w hotelach;
  • w restauracjach, kawiarniach, barach, pubach itp.;
  • w dostawie do domu lub biura;
  • na bankietach i cateringach (telefonicznie lub na miejscu).

Oferujemy również audyty „Tajemniczego Gościa Premium” wzbogacone o dodatkowe instrumenty.
W wariancie „Premium” audyt jest realizowany z udziałem urządzeń video i audio, dzięki którym właściciel lub menedżer otrzymuje jeszcze dokładniejszą dawkę informacji oraz możliwość zweryfikowania konkretnych przykładów zachowań oraz sytuacji, jakie miały miejsce podczas audytu.

GastroWiedza.pl – to firma, z dużym doświadczeniem w realizowaniu tego typu programów, mająca na swoim koncie przeprowadzenie ponad 8500 audytów Tajemniczego Gościa na terenie całej Polski

Zaufali nam

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!

Skontaktuj się z nami, jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Zadzwoń, tel. 664 578 090 lub napisz do nas:

To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.