dpdpickup

Światowy branży HoReCa - Targi EuroGastro i WorldHotel

Światowy branży HoReCa - Targi EuroGastro i WorldHotel

Rozpoczęły się 22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. To wydarzenia na światowym poziomie, na których każdy związany z branżą HoReCa po prostu musi być! W tym roku jest dużo nowości rynkowych, a także wiele debiutów za sprawą udziału firm, które dopiero planują wprowadzenie produktów na polski rynek. Dodatkowo program merytoryczny zapowiada się naprawdę interesująco.

Obie imprezy organizowane przez MT Targi Polska od lat budzą ogromne zainteresowanie osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań dla restauracji, barów, kawiarni, cukierni, hoteli czy pensjonatów. W dniach 21-23 marca można zapoznać się z ofertą 266 wystawców z 20 krajów: Arabii Saudyjskiej, Austrii, Belgii, Bułgarii, Chin, Czech, Francji, Gruzji, Hiszpanii, Holandii, Japonii, Kenii, Niemiec, Rosji, Słowacji, Szwecji, Tajlandii, Wielkiej Brytanii i Włoch. Wśród nich jest aż 71 firm, które będą po raz pierwszy. Trzy dni targowe są szansą na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, zdobycie potrzebnej wiedzy podczas szkoleń i konferencji. To także możliwość znalezienia inspiracji i zobaczenia profesjonalistów podczas widowiskowych konkursów.

Nowości 2018
W tym roku na targach królują nowości. Wystawcy prezentują specjalistyczne urządzenia i akcesoria do wyposażenia zaplecza kuchennego, sal restauracyjnych, barów i obiektów noclegowych. Od wodoodpornych winylowych podłóg, poprzez nowoczesne bufety czy specjalistyczne oprogramowanie, po innowacyjne środki czystości i ekskluzywne tekstylia.
Jest  też   dużo  nowych   produktów   spożywczych,   w  formie   przekąsek   czy  napojów,   które w najbliższym czasie mogą zawojować lokale typu Fast food. Cukiernie i kawiarnie znajdą z pewnością interesujące propozycje: świeże i mrożone produkty, produkty oraz dodatki do wypieków i deserów, a także  kawę, ekspresy i dodatki. Nie zabraknie też mocnych alkoholi, win, nalewek, piwa, sprzętu i akcesoriów niezbędnych do przyrządzania drinków.

Dodatkowo   wystawcy  oferują  mnóstwo   promocji,  pokazów   live  cooking,  degustacji,  konkursów   i innych niespodzianek. Na stoisku POSBistro organizowane są tak zwane ”randki z ekspertami HoReCa“ podczas których można zasięgnąć porady m.in. z zakresu prawa, dotacji, sprzedaży i programów lojalnościowych.  Firma  Kandy  uczy, jak w kilka minut przygotować  deser, który świetnie smakuje    i profesjonalnie wygląda. Z kolei na stoisku Selgros Cash&Carry i Transgourmet prezentowana jest autorska kuchnia i najnowsze kulinarne trendy w wykonaniu Kucharzy Kadry Narodowej. Goście odwiedzający targi mogą spróbować autorskich potraw kreowanych przez najlepszych kucharzy w  Polsce.

Praktyczna wiedza o zarządzaniu restauracji

22. edycja Targów EuroGastro to szansa dla osób, które chcą poznać od podszewki funkcjonowanie i zarządzanie lokalem gastronomicznym. Pierwszego dnia imprezy, odbywa się szkolenie na temat sprzedaży i marketingu w gastronomii oraz wykład o tym, jakich błędów  unikać otwierając i prowadząc kawiarnię. Tego samego dnia, rozpocznie się minikonferencja „Bądź 3 kroki przed i zarabiaj”. Dzień później, zorganizowane zostanie szkolenie: „Zmysły - jak nimi pokierować, by Twoja restauracja naprawdę zachwycała gości?”. Drugiego dnia targów będzie można dowiedzieć się jak sprzedawać więcej wina, jak skonstruować kartę win i jak promować ten trunek podczas konferencji „Wino w restauracji”. Dużo uwagi w programie zostanie poświęcone tematyce finansów. Będą one omówione na konferencji „MADE PROGRESS w finansach — (nie) liczysz, (nie) zarabiasz” oraz na szkoleniach „Nowoczesne zarządzanie kosztem, czyli finanse w gastronomii” i „Restauracja bez rotacji pracowników, czyli zarządzanie personelem w XXI wieku”.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!