Najlepsi serwują jakość!

Najlepsi serwują jakość!

Kucharze prześcigają się w pomysłach na nowe dania i koncepty aby do swoich restauracji ściągnąć jak największą liczbę gości. Chcą być innowacyjni, podążać za trendami i nowościami aby wyróżnić się wśród koleżanek i kolegów z branży. Czy jest recepta na bycie najlepszym? Okazuje się, że tak!

„Najlepsi serwują jakość” - powiedział Wojciech Wojtkowiak, ambasador kampanii „Jakość dla Gastronomii”, która promuje kulinarne mięso wieprzowe ze znakiem QAFP wśród kucharzy i restauratorów w Polsce. „Świetny jakościowo produkt w rękach dobrego szefa kuchni to prosty przepis na sukces. Nie bez powodu naszej kampanii przyświeca hasło ‘Najlepsi serwują jakość’. Goście są coraz bardziej wymagający, a my musimy odpowiadać na ich potrzeby. Wieprzowina ze znakiem QAFP to nie tylko spełnienie wymagań klientów. Zaskoczeni jego walorami są sami szefowie kuchni, o czym miałem okazję przekonać się podczas eventu Chefs Only, gdzie w specjalniej strefie QAFP gotowałem dla kolegów i koleżanek z branży, którzy na codzień są szefami w restauracjach o bardzo wysokim poziomie. Sprostać ich kubkom smakowym jest trudno, a dzięki wysokiej jakości produktowi, jakim jest kulinarne mięso wieprzowe QAFP nie sprawiło mi to problemów”.

30 maja w Hotelu Anders w Starych Jabłonkach odbyło się cykliczne spotkanie dla Szefów Kuchni i Cukierników CHEFS ONLY, podczas którego mogą oni wspólnie gotować, wymieniać się doświadczeniami i poznawać nowości. Jednym z głównych produktów, jakich mieli okazję spróbować i przygotować z nich autorskie dania była wieprzowina ze znakiem QAFP, a konkretnie pięć jej elementów - polędwiczka, schab, karkówka, łopatka oraz szynka. Opinie były jednoznaczne - wyróżnia je ponadprzeciętna jakość premium. „Z takim produktem to tylko sukcesy” - powiedział Dariusz Paździera, szef kuchni Hotelu Mercure w Katowicach. „Petarda!” - tym krótkim, lecz wiele znaczącym słowem wypowiedział się szef kuchni Zamku w Niepołomicach, Patryk Kotarba.

W specjalnej strefie QAFP szefowie kuchni mogli spróbować dań specjalnie na tę okazję przygotowanych przez ambasadora kampanii, Wojciecha Wojtkowiaka oraz Mikołaja Lenarta. Każdy z nich mógł także porozmawiać z przedstawicielami kampanii „Jakość dla Gastronomii”, a także przedstawicielami dystrybutorów kulinarnego mięsa wieprzowego QAFP. Wielu z nich, uznanych w świecie gastronomii, zdecydowało się na wprowadzenie dań z wieprzowiną QAFP do swoich kart. Zachwyceni jakością, którą firmuje znak QAFP byli m.in. Mariusz Gachewicz, szef kuchni w Zamku Gniew czy Andrzej Gołąbek, z poznańskiej Republiki Róż. Juz niebawem w ich menu pojawią się niebanalne pozycje, specjalnie oznakowane logo QAFP aby goście mieli pewność, że danie, którego smakują jest przyrządzone z produktu premium.