dpdpickup

Sprzedaż sugerowana

(Zwana też sprzedażą sugestywną)Technika obsługi Gościa mająca na celu podniesienie sprzedaży oraz zwiększenie zadowolenia Gościa. Momenty szczególnie odpowiednie do stosowania sprzedaży sugerowanej to:

  • Podczas przyjmowania zamówienia
  • Podczas wizyty kurtuazyjnej
  • Po zakończeniu dania głównego

 

Sprzedaż sugerowana nie polega tylko na dodatkowej sprzedaży (na przykład wina do posiłku), ale również na pomocy Gościowi w wyborze dań, z których będzie zadowolony, i które jednocześnie przyniosą jak największe zyski (marże) dla restauracji.

 

Sprzedaż sugerowaną stosuje się najczęściej w serwisie kelnerskim, lecz jest również efektywna przy sprzedaży przez ladę serwisową.

 

Dobrze przeprowadzona sprzedaż sugerowana zwiększa zadowolenie Gościa, zyski restauracji i napiwki kelnerów. Jednocześnie jest jednym z elementów obsługi często pomijanym lub źle wykonywanym przez „sprzedawców” w restauracji.

(Zwana też sprzedażą sugestywną)Technika obsługi Gościa mająca na celu podniesienie sprzedaży oraz zwiększenie zadowolenia Gościa. Momenty szczególnie odpowiednie do stosowania sprzedaży sugerowanej to:

  • Podczas przyjmowania zamówienia
  • Podczas wizyty kurtuazyjnej
  • Po zakończeniu dania głównego

 

Sprzedaż sugerowana nie polega tylko na dodatkowej sprzedaży (na przykład wina do posiłku), ale również na pomocy Gościowi w wyborze dań, z których będzie zadowolony, i które jednocześnie przyniosą jak największe zyski (marże) dla restauracji.

 

Sprzedaż sugerowaną stosuje się najczęściej w serwisie kelnerskim, lecz jest również efektywna przy sprzedaży przez ladę serwisową.

 

Dobrze przeprowadzona sprzedaż sugerowana zwiększa zadowolenie Gościa, zyski restauracji i napiwki kelnerów. Jednocześnie jest jednym z elementów obsługi często pomijanym lub źle wykonywanym przez „sprzedawców” w restauracji.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!