Linki sponsorowane
Linki sponsorowane to rozwiązanie opracowane przez specjalistów z firmy Google. Aby przystąpić do reklamowania się za pomocą linków sponsorowanych należy założyć konto w systemie AdWords i zaprojektować kampanię reklamową powiązaną ze słowami kluczowymi. W chwili wyszukiwania przez internautę danego słowa/frazy kluczowej wraz z organicznymi wynikami wyszukiwania pojawią się linki sponsorowane (na samej górze wyników wyszukiwania lub w panelu bocznym).Ten prosty system reklamy w wyszukiwarce cieszy się niezwykłą popularnością, z powodu swojej skuteczności.
Linki sponsorowane dają dużą kontrolę nad wszelkimi aspektami reklamy, którymi między innymi są: grupa docelowa, budżet na reklamę, częśtość przekazu rekaly czy jego treść. Ten typ reklamy ma to do siebie, że trafia bezpośrednio do osób zainteresowanyh daną tematyką. Reklama przygotowana w w systemie AdWords jest od razu gotowa do użycia, dzięki czemu pojawia się od razu w wynikach wyszukiwania – inaczej niż w przypadku pozycjonowania, gdzie okres oczekiwania na pierwsze efekty to około 2-3 miesięcy. Umiejętne zaprojektowanie kapanii w przypadku firm działającyh lokalnie pomaga wyeliminować „puste” wejścia na stronę internetową i kierować tylko wartościowy ruch.
Usługi przeprowadzania kampanii AdWords świadczą firmy zajmujące się marketingiem w Internecie.
Linki sponsorowane to rozwiązanie opracowane przez specjalistów z firmy Google. Aby przystąpić do reklamowania się za pomocą linków sponsorowanych należy założyć konto w systemie AdWords i zaprojektować kampanię reklamową powiązaną ze słowami kluczowymi. W chwili wyszukiwania przez internautę danego słowa/frazy kluczowej wraz z organicznymi wynikami wyszukiwania pojawią się linki sponsorowane (na samej górze wyników wyszukiwania lub w panelu bocznym).Ten prosty system reklamy w wyszukiwarce cieszy się niezwykłą popularnością, z powodu swojej skuteczności.
Linki sponsorowane dają dużą kontrolę nad wszelkimi aspektami reklamy, którymi między innymi są: grupa docelowa, budżet na reklamę, częśtość przekazu rekaly czy jego treść. Ten typ reklamy ma to do siebie, że trafia bezpośrednio do osób zainteresowanyh daną tematyką. Reklama przygotowana w w systemie AdWords jest od razu gotowa do użycia, dzięki czemu pojawia się od razu w wynikach wyszukiwania – inaczej niż w przypadku pozycjonowania, gdzie okres oczekiwania na pierwsze efekty to około 2-3 miesięcy. Umiejętne zaprojektowanie kapanii w przypadku firm działającyh lokalnie pomaga wyeliminować „puste” wejścia na stronę internetową i kierować tylko wartościowy ruch.
Usługi przeprowadzania kampanii AdWords świadczą firmy zajmujące się marketingiem w Internecie.