B2B w gastronomii
Business-to-Business , w ujęciu ogólnym to relacje pomiędzy firmą, a jej partnerami handlowymi, również firmami. W przypadku firmy świadczącej usługi gastronomiczne,
wyrażenie to oznaczało będzie relacje pomiędzy świadczącym usługi (lokalem gastronomicznym, firmą cateringową), a Klientem instytucjonalnym (na przykład z fabryką w celu żywienia jej pracowników). Jeśli usługa świadczona jest Klientowi indywidualnemu, końcowemu konsumentowi (na przykład organizacja wesela), nazywa się ją B2C (Business-to-Consumer).
Business-to-Business , w ujęciu ogólnym to relacje pomiędzy firmą, a jej partnerami handlowymi, również firmami. W przypadku firmy świadczącej usługi gastronomiczne,
wyrażenie to oznaczało będzie relacje pomiędzy świadczącym usługi (lokalem gastronomicznym, firmą cateringową), a Klientem instytucjonalnym (na przykład z fabryką w celu żywienia jej pracowników). Jeśli usługa świadczona jest Klientowi indywidualnemu, końcowemu konsumentowi (na przykład organizacja wesela), nazywa się ją B2C (Business-to-Consumer).