• Doradztwo gastronomiczne

  • Sprawdź nasze usługi w gastronomii

    Usługi prawne w gastronomii

Analiza SWOT

Analiza SWOT przedstawia mocne i słabe strony przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego) oraz jego szanse rynkowe i zagrożenia.
Zderzenie ze sobą tych elementów pozwala na określenie pozycji strategicznej firmy.
W analizie SWOT nie jest konieczne wyodrębnianie i opisywanie wszystkich czynników, ale zidentyfikowanie czynników kluczowych, które mogą mieć decydujący wpływ na przyszłość przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego).

 S

 STRENGTHS

 mocne strony

 atuty, zalety przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego)

 W

 WEAKNESSES

 słabe strony

 wady, przedsiębiorstwa

 O

 OPPORTUNITIES

 szanse

 możliwości pozytywnych zmian płynące z otoczenia

 T

 THREATS

 zagrożenia

 negatywne zmiany, które mogą wpłynąć na firmę

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!