Analiza SWOT
Analiza SWOT przedstawia mocne i słabe strony przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego) oraz jego szanse rynkowe i zagrożenia.
Zderzenie ze sobą tych elementów pozwala na określenie pozycji strategicznej firmy.
W analizie SWOT nie jest konieczne wyodrębnianie i opisywanie wszystkich czynników, ale zidentyfikowanie czynników kluczowych, które mogą mieć decydujący wpływ na przyszłość przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego).
S |
STRENGTHS |
mocne strony |
atuty, zalety przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego) |
W |
WEAKNESSES |
słabe strony |
wady, przedsiębiorstwa |
O |
OPPORTUNITIES |
szanse |
możliwości pozytywnych zmian płynące z otoczenia |
T |
THREATS |
zagrożenia |
negatywne zmiany, które mogą wpłynąć na firmę |
Analiza SWOT przedstawia mocne i słabe strony przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego) oraz jego szanse rynkowe i zagrożenia.
Zderzenie ze sobą tych elementów pozwala na określenie pozycji strategicznej firmy.
W analizie SWOT nie jest konieczne wyodrębnianie i opisywanie wszystkich czynników, ale zidentyfikowanie czynników kluczowych, które mogą mieć decydujący wpływ na przyszłość przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego).
S |
STRENGTHS |
mocne strony |
atuty, zalety przedsiębiorstwa (biznesu gastronomicznego) |
W |
WEAKNESSES |
słabe strony |
wady, przedsiębiorstwa |
O |
OPPORTUNITIES |
szanse |
możliwości pozytywnych zmian płynące z otoczenia |
T |
THREATS |
zagrożenia |
negatywne zmiany, które mogą wpłynąć na firmę |