System zamówień online dla restauracji – wspiera restauratorów

System zamówień online dla restauracji

System do obsługi zamówień online dla restauracji stanowi rozwiązanie dedykowane właścicielom lokali gastronomicznych, którzy chcą rozwijać biznes w sieci i wzmacniać pozytywny wizerunek marki na rynku. Jak to działa? Sprawdź!

Sprzedaż i realizacja zamówień z własnej strony – jak to działa?

W ramach Pakietu użytkownik zyskuje stronę www z systemem zamówień online oraz aplikację mobilną na telefon (gratis). Jeśli restauracja posiada już swoją stronę www, istnieje możliwość połączenia jej z widgetem do zamówień online tzw. Aktywne Menu.

Dodatkowo system umożliwia wgląd do zamówień klientów na każdym etapie realizacji, ale nie tylko. Zapewnia także dostęp do Panelu Restauratora, który pozwala m.in. na zarządzanie wyglądem strony, wprowadzanie zmian w menu, a także na tworzenie statystyk i raportów sprzedaży. Ponadto użytkownik może skorzystać z przydatnych narzędzi marketingowych (Moduł SMS, Moduł Mailingowy, Program Lojalnościowy, Kupony Promocyjne itd).

Jakie korzyści daje system zamówień online dla restauracji?

System działa prosto, szybko i intuicyjnie. Dostarcza korzystnych rozwiązań, które pomagają zoptymalizować pracę restauracji. Jakie są jego zalety?

  • redukcja kosztów – pozyskując zamówienia przez własny system, restauratorzy są w stanie zaoszczędzić do 70% na sprzedaży z własnej strony. Dzięki temu nie korzystają z platform pośredników, którzy pobierają wysokie prowizje;
  • obniżenie kosztów marketingu – dzięki budowaniu elektronicznej bazy klientów wydatki na marketing mogą zmniejszyć się o 30-40%;
  • możliwość pozyskania nowych klientów w Internecie;
  • dostęp do QR Waiter – ten wariant pozwala  klientowi restauracji szybko i bez przeszkód  zamówić jedzenie do stolika (dzięki kodom QR);
  • dostęp do systemu POS dla gastronomii w formie aplikacji RePOS Lite –  każde zamówienie online złożone przez klienta jest odbierane przez aplikację;
  • bezpłatny dostęp do strony i systemu online w ramach współpracy;
  • wsparcie opiekuna. 

Dzięki własnemu, wewnętrznemu systemowi zamówień online restaurator zarabia więcej. Dodatkowo uniezależnia się od portali zamawiania jedzenia. Może też budować swoją, lojalną bazę klientów oraz wzmacniać pozycję restauracji na rynku. Ponadto system zapewnia właścicielowi lokalu gastronomicznego szybki i prosty dostęp do potrzebnych informacji. W każdym momencie restaurator może samodzielnie dokonać zmian lub przeszkolić swój personel w tym kierunku. Integracja z panelem pozwala na sprawne, wygodne i kompleksowe zarządzanie pracą lokalu.

Sprawdź szczegóły: https://www.restaumatic.com/pl/ordering-system/

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!