dpdpickup

„Zanurz się w kreatywności” nowa kampania Bombay Sapphire

Bombay Sapphire event Zanurz się w kreatywności

Bombay Sapphire po raz kolejny inspiruje, zachęca do  kreatywności i wychodzenia poza schematy. Tym razem, w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności”, marka nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak oraz z Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu. Projekt „Zanurz się w kreatywności” trwa od 26 lutego do 25 marca 2024 r.  

„Zanurz się w kreatywności” to kampania opierająca się o współprace z Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores, którzy na potrzeby kampanii na swój sposób zinterpretowali kultową butelkę ginu marki Bombay Sapphire. Augustynka w formie charakterystycznego dla siebie kolażu stworzyła swego rodzaju incepcję, Maciek Polak zachował swoje dzieło w bardzo morskim klimacie, a Zulu Kuki, mając bardziej futurystyczną wizję, nawiązał niejako do nowoczesnych technologii. Z kolei Anna Rudak stworzyła niemal herb z dużą liczbą zdobień, a Basia Flores opracowała kolaż, ale w rysunkowej wersji. 

To była bardzo przyjemna i ciekawa współpraca. Bombay Sapphire dał mi bardzo dużą swobodę i dał mi bardzo dużą wolność interpretacji tego hasła. No i jest. Jak widać niebieski las z małpami. Kto nie lubi małpek — małpki są super! - opowiada o projekcie Basia Flores.

Wszystkie dzieła ożywił artysta CGI – Filip „Rybskie” Popik. Wprawił je w ruch i nadał im dynamiki, czyniąc je jeszcze bardziej intrygującymi i angażującymi.
 

Wideo, które stworzyłem na podstawie statyków dostarczonych przez 5 innych artystów to próba uczynienia z i tak niesamowicie kreatywnych dzieł, jeszcze bardziej efektownych projektów. Starałem się podkreślać wyróżniki każdej z prac i dzięki animacji, umożliwić jeszcze głębsze doświadczenie ich przez odbiorców. Pracując nad tym, dla mnie samego, który działa w branży kreatywnej, niemałym zdziwieniem była mnogość interpretacji i możliwości, które wypłynęły z jednego źródła inspiracji – mówi Filip „Rybskie” Popik. 

Wszystkie dzieła można było zobaczyć na specjalnym evencie zorganizowanym w Melt Museum – pierwszym w Polsce centrum sztuki immersyjnej, w którym granica między światem rzeczywistym a wirtualnym się zaciera. Współpraca Bombay Sapphire z tą przestrzenią ma charakter stały i będzie obowiązywać nawet po zakończeniu kampanii – jeden z pokoi Melt Museum został całkowicie przeznaczony marce, tak aby odwiedzający mogli całkowicie zanurzać się w jej świecie. 

„Zanurz się w kreatywności” to kampania, za sprawą której pragniemy rozbudzić kreatywność naszych odbiorców, zachęcić ich do samoekspresji i przekraczania granic. Dzieła, które stworzyli artyści, inspirując się marką Bombay Sapphire, pokazują, na jak wiele sposobów można interpretować jeden obiekt. Szczególnie dzisiaj, w dobie nowych technologii, wirtualnej rzeczywistości i sztucznej inteligencji, które jeszcze bardziej ten zakres poszerzają. Te prace to też najlepszy wyraz tego, jak wszechstronny jest nasz gin i na jak wiele sposobów można go przedstawić. Mamy nadzieję, że dzięki temu odbiorcy otworzą się jeszcze bardziej i na nowo odkryją markę Bombay Sapphire – mówi Małgorzata Miszel, Marketing Manager Premium White Spirits w Bacardi-Martini Polska.


Opracowanie redakcji na podstawie informacji prasowej.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!