Program #MamyTrzechKumpli to autorski i unikatowy program Browaru Trzech Kumpli, koncentrujący się na pogłębionej współpracy z pubami i sklepami specjalistycznymi oferującymi swoim klientom piwo kraftowe.
Główną ideą programu jest to, aby piwa Trzech Kumpli były stale dostępne w miejscach objętych programem, a klienci, którzy je odwiedzają, mieli pewność, że zawsze znajdą tam piwo z najwyższej rzemieślniczej półki. Charakterystycznym atrybutem programu jest naklejka, która pojawia się na drzwiach lub witrynach lokali. Widząc takie oznaczenie na drzwiach pubu lub sklepu, klient może mieć pewność, że w środku przywita go szeroka oferta piw Trzech Kumpli.
Naklejki trafiły wyłącznie do pubów cenionych przez kraftową społeczność i cieszących się bardzo dobrymi ocenami w popularnych internetowych rankingach. Browar Trzech Kumpli zdecydował się na współpracę z ich długoletnimi partnerami, którzy znają ofertę browaru na wskroś. Oprócz stałej oferty na kranach i półkach celem programu jest także polepszenie dostępności piw dla fanów Browaru. Położenie geograficzne jest więc tutaj także znaczącym czynnikiem. Na mapie programu #MamyTrzechKumpli znajdują się miejsca od Wybrzeża przez Wielkopolskę, Polskę Centralną, Śląsk i Małopolskę aż po Lubelszczyznę.
W każdym z takich pubów można znaleźć piwa Trzech Kumpli na co najmniej trzech kranach. We wszystkich tych miejscach, dostępna jest również szeroka oferta piw Browaru w puszkach i butelkach, w tym piwa trudniej dostępne, rzadziej przez Browar warzone lub te przygotowywane specjalne na konkretne wydarzenie. Można się też spodziewać, że te puby będą przez Browar Trzech Kumpli wybierane w pierwszej kolejności jako gospodarze różnego rodzaju wydarzeń takie jak premiery, spotkania i konkursy.
Do współpracy w ramach programu #MamyTrzechKumpli Browar zaprosił również doceniane przez konsumentów kraftów piwne sklepy specjalistyczne, oferujące szeroki asortyment piw rzemieślniczych oraz profesjonalną obsługę. Zacieśnienie relacji oznacza pierwszeństwo tych miejsc w dostępie do piw premierowych oraz posiadanie na ich półkach i w lodówkach wielu różnych pozycji z portfolio Browaru. Sklepy dostały także możliwość sprzedaży piw specjalnych, limitowanych oraz gadżetów i zestawów prezentowych.
W ramach udziału w programie, obok najlepszej jakości piw, partnerzy otrzymują również piękne emaliowane logo browaru, szkło firmowe oraz koszulki Browaru Trzech Kumpli. Pełną listę lokali objętych programem można znaleźć na naszej stronie https://trzechkumpli.pl/o-nas/mamytrzechkumpli/
Program #MamyTrzechKumpli jest otwartą inicjatywą. Wszystkie puby i sklepy specjalistyczne zainteresowane udziałem w programie mogą zgłaszać chęć przystąpienia do programu. Browar zachęca również fanów piw rzemieślniczych oraz Browaru Trzech Kumpli, by pisali do Browaru z propozycjami miejsc, które warto włączyć do programu. To dodatkowy sposób na budowanie bliższych relacji z naszymi klientami, ponieważ, jak podkreśla sam Browar Trzech Kumpli, program #MamyTrzechKumpli został stworzony właśnie po to, aby zmniejszyć dystans między piwem rzemieślniczym a wszystkimi tymi, którzy mają ochotę na wyjątkowe smaki.
Gastrowiedza Sp. z o.o.
ul. Smoleńska 70/23
03-528 Warszawa
NIP: 1133008840
GastroWiedza.pl to najlepszy i jedyny portal wiedzy biznesowej w zakresie zarządzania gastronomią na polskim rynku. Jesteśmy niekwestionowanym liderem, oferującym niepowtarzalną platformę dla wszystkich, którzy dążą do doskonałości w branży gastronomicznej. Nasz portal to nie tylko zbiór informacji, to miejsce, gdzie znajdziesz najnowsze trendy, sprawdzone strategie i praktyczne narzędzia niezbędne do osiągnięcia sukcesu jako właściciel, menedżer czy przyszły przedsiębiorca w tej dynamicznej dziedzinie. Dołącz do naszej społeczności, gdzie doskonałość w zarządzaniu gastronomią staje się rzeczywistością!
GastroWiedza.pl ®
© Copyright 2010 - 2025 Korzystanie z materiałów GastroWiedza.pl wymaga wcześniejszej zgody GASTROWIEDZA Sp. z o.o. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej (kontakt: redakcja@gastrowiedza.pl). Na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych GASTROWIEDZA Sp. z o.o. wyraźnie zastrzega, że dalsze rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych w stronach internetowych GastroWiedza.pl jest zabronione.