Techniki cenowe stosowane w gastronomii
- Zasady określania poziomu ceny sprzedaży
- Rodzaje cen sprzedaży
- Ceny psychologiczne
- Podwyżki cen
Kiedy niezadowolony Gość zgłasza reklamację, staje przed nami trudne zadanie do wykonania. Należy pamiętać, że naszym celem nie jest udowodnienie, kto ma rację, lecz osiągnięcie pełnego zadowolenia Gościa, przy możliwie jak najniższym koszcie z naszej strony.
Prawidłowo rozwiązana reklamacja w bardzo wielu przypadkach potrafi zmienić niechęć Gościa w jego duże zadowolenie i wysoki napiwek. Z drugiej strony, jeśli pracownik rozwiązujący reklamację zrobi to nieprawidłowo, naraża siebie na niemiłą reakcję i brak napiwku, a lokal na utratę Gościa.
Ten wykład dotyczy ważnego etapu zarządzania personelem. Etapu mającego olbrzymi wpływ na zaangażowanie i lojalność pracownika w Twoim miejscu pracy