Redberry planuje rozwój sieci

Redberry planuje rozwój sieci

Redberry, lider segmentu mrożonych jogurtów w Polsce planuje rozszerzenie działalności o wprowadzenie do kolejnych lokali konceptu Hummus Love. Są to pierwsze tego typu restauracje w Polsce, które powstały w centrach handlowych. W tym celu zostaną przeprojektowane dotychczasowe wyspy i bary sokowe, które będą swoich klientów zachęcały również do spożywana dań na bazie hummusu. Zmieni się nie tylko koncepcja biznesowa, ale również wizualna.

Koncept mrożonych jogurtów i barów sokowych ma ogromny potencjał biznesowy. Znajduje się w najlepszych lokalizacjach w galeriach handlowych. W przeważającej mierze tego typu punkty wzbogacone są również o inne propozycje w menu’’tzw. zdrowe przekąski’’, które zapewniają różnorodność, ale przede wszystkim dostępność przez cały rok. Mogą to być przekąski „super food”, mixgranole czy też zestawy śniadaniowe/lunchowe. Obok nich pojawi się hummus, który jest hitem gastronomicznym. Takie lokale znajdziemy już w centrach handlowych jak Złote Tarasy czy Blue City w Warszawie.

Zdecydowaliśmy się na to połączenie, ponieważ wegetariańska kuchnia jest pełna zdrowia, kolorów, natury, oryginalnych połączeń smakowych. Doskonale wpisuje się w naszą filozofię, jaką jest przede wszystkim zdrowe odżywianie oraz czerpanie radości z jedzenia. Wprowadzając nowy koncept do naszych wysp musimy je całkowicie przeprojektować. Przy okazji odświeżyliśmy również aranżację lokali pod kątem wizualnym. Są nowoczesne, a elementy wyposażenia głównie drewniane – mówi Urszula Baranowska, specjalista ds. żywienia Redberry. W Redberry, jak i Hummus Love wszystkie potrawy są przygotowywane na oczach gości – podsumowuje.

Redberry, to lider w branży, który posiada obecnie 12 punktów w 5 największych miastach w Polsce. Znajdują się w prestiżowych i popularnych lokalizacjach w centrach handlowych. Marka na rynku z powodzeniem funkcjonuje od 2011 roku. Działalność pod znanym szyldem jest możliwa również na zasadach franczyzy. Idąc krok dalej franczyzobiorcy mogą zainteresować się również posiadaniem restauracji Hummus Love. Możliwe jest połączenie obu konceptów.

Do tej pory marka rozwijała się w postaci wysp w centrach handlowych. Planuje również otworzenie lokali poza tego typu obiektami.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!