Market świeżości DPD

Grupa Eurocash wycofuje jajka z chowu klatkowego

Grupa Eurocash wycofuje jajka z chowu klatkowego

Grupa Eurocash — lider na rynku w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych — deklaruje wycofanie ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku. Do grupy należą marki własne, takie jak sklepy Delikatesy Centrum, a także ogromne sieci franczyz — sklepy Euro, ABC, Gama, Lewiatan i Groszek. To blisko 15.000 sklepów w Polsce.

W 2025 roku w hurtowniach Cash&Carry nie będzie już jajek z chowu klatkowego — tak zwanych „trójek”. Grupa Eurocash zobowiązała się, że do 2025 roku wycofa ze sprzedaży jaja klatkowe nie tylko w markach własnych, ale i w hurtowni Eurocash Cash&Carry.

Coraz więcej sieci handlowych, restauracji i producentów żywności w Polsce i na całym świecie podejmuje decyzję o wycofaniu jaj pochodzących z chowu klatkowego. Swoje publiczne deklaracje w tej sprawie wydały już takie marki jak Nestlé, Kaufland, Żabka, Lidl, Starbucks, Grycan i wiele innych. Obecnie, do grona firm, które wycofują jaja „trójki” dołączył prawdziwy gigant.

Oświadczenie Grupy: http://eurocash.pl/centrum-prasowe/deklaracja-rezygnacji-ze-sprzedazy-jaj-z-chowu-klatkowego-1431.html

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!