Digitalizacja menu we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce

Digitalizacja menu we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce

Digitalizacja menuboardów w McDonald’s została przeprowadzona we wszystkich 500 restauracjach w Polsce. Obecnie realizowane są kolejne nowe otwarcia, gdzie menuboardy w wersji digital są już standardem.

McDonald’s w Polsce podjął decyzję o wymianie dotychczasowych drukowanych menuboardów na rzecz profesjonalnych monitorów bezszwowych Samsung, o przekątnej ekranu 46 cali. Oprócz monitorów, firma SOLIX wdraża system Magic Info do zdalnego zarządzania treściami, który umożliwia ich dynamiczną zmianę dzięki pełnej integracji z systemem POS. Dodatkowo wdrażane są profesjonalne uchwyty Vogel’s w systemie Connect-it. Całemu procesowi towarzyszy kompleksowa obsługa montażowa.

- Jako marka od lat jesteśmy partnerem zielonych rozwiązań, podejmując działania, które ograniczają wpływ na środowisko. Dzięki nowym wyświetlaczom menuboardów nie tylko łatwiej i efektywniej zarządzamy treściami dostępnymi w naszych 500 restauracjach, ale dokładamy kolejną cegiełkę zastępując dotychczasowe, drukowane menuboardy ich elektronicznym odpowiednikiem. – mówi Adam Gbiorczyk z McDonald’s Polska odpowiedzialny za wdrożenie elektronicznych menuboardów.

Jakość rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby Klienta

W większości restauracji sieci zamontowanych zostało 5 monitorów w orientacji pionowej, z których trzy prezentują ofertę restauracyjną. Dzięki systemowi Magic Info treści na ekranach są w pełni zsynchronizowane. W tym samym czasie na wszystkich trzech ekranach, w określonych sekwencjach czasowych, zobaczymy gotowego, soczystego Big Mac’a – burgera, będącego sztandarowym produktem sieci. Na pozostałych dwóch monitorach goście mogą zapoznać się z ofertą McCafe.  

- W tego typu projektach kluczowe jest całościowe spojrzenie na skorelowaną ze sobą przestrzeń pracy urządzeń, obsługę serwisową i sposób prezentacji contentu z jego automatyzacją dla uproszczenia procesu zarządzania treścią – mówi Mateusz Sepioło, wiceprezes firmy SOLIX. – Rozwiązanie, które realizujemy w restauracjach McDonald’s w Polsce zostało zaprojektowane w oparciu o wiele istotnych czynników: właściwy dobór jasności ekranu, rodzaj matrycy, czas pracy urządzeń oraz system, który umożliwia integracje z POS klienta dla dynamicznej aktualizacji wyświetlanej treści i możliwości przeprowadzania serwisów zdalnych. Stosowane monitory wraz z systemem Magic Info wyróżniają się na rynku rozwiązań Digital Signage stanowiąc zdecydowaną przewagę konkurencyjną.  Wszystkie komponenty zostały dobrane w taki sposób, by odpowiadały na potrzeby gości sieci zapewniając łatwy i przejrzysty dostęp do oferty produktowej – dodaje Adam Gbiorczyk