Market Świeżości DPD – produkty spożywcze z dostawą DPD Food prosto do kuchni
Zamawianie zdrowych, świeżych, lokalnych produktów spożywczych prosto do swojej kuchni to w dobie powszechnej cyfryzacji jedna z największych potrzeb współczesnych konsumentów. Teraz, dzięki Marketowi Świeżości DPD, jest to nie tylko możliwe, ale też niezwykle łatwe. Platforma ta zrzesza najlepszych wytwórców i sprzedawców żywności, oferujących doskonałe pod względem jakości produkty i zapewniających ich bezpieczny transport w ramach usługi DPD Food.
Kulinarne specjały w zasięgu… kliknięcia
Jeszcze kilka lat temu większość smakoszy w poszukiwaniu zdrowych, świeżych i lokalnych produktów odwiedzała targowiska i bazary. Dziś produkty spożywcze, w tym mięso, nabiał i warzywa, coraz częściej i chętniej zamawiane są przez internet. Możliwość zakupu jedzenia online nie tylko ułatwia codzienne życie, ale też jest szansą na wprowadzenie do swojego jadłospisu zupełnie nowych produktów, pochodzących z rodzinnych gospodarstw rolnych i wytwórni, regionalnych dostawców czy niewielkich, wąsko wyspecjalizowanych manufaktur.
Internet otworzył konsumentom drogę do takich artykułów spożywczych, których nie znajdą oni w osiedlowym sklepie czy markecie, i pozwolił im cieszyć się niemal nieograniczoną wolnością wyboru. Stał się także wybawieniem dla wielu podmiotów z branży spożywczej, bo wreszcie mogły one dotrzeć ze swoimi produktami do szerokiego grona odbiorców z całej Polski. Łącznikiem między tymi dwiema grupami – producentami żywności a klientami końcowymi – stało się DPD, oferując bezpieczny transport artykułów spożywczych.
Dzięki usłudze DPD Food nawet najbardziej wymagające produkty, jak mięso, jajka, ryby czy mleko, docierają do odbiorców najpóźniej kolejnego dnia roboczego. A do tego zachowują świeżość i najwyższą jakość, ponieważ na każdym etapie dostawy przechowywane są w temperaturze od 0°C do 4°C. Takie optymalne warunki zapewniają specjalne samochody chłodnicze, a także dostosowane do potrzeb żywności magazyny DPD. Cały proces jest ściśle monitorowany, aby zarówno sprzedający, jak i kupujący na bieżąco wiedzieli, co dzieje się z ich zamówieniem i mieli pewność terminowej dostawy.