dpdpickup

Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami

Pomysł na franczyzowy biznes z mrożonymi jogurtami i świeżo wyciskanymi sokami

Lokale z mrożonymi jogurtami i bary sokowe to doskonały pomysł na własny biznes. Produkty wytwarzane z owoców i warzyw, jak świeżo wyciskane soki, sałaki owocowe czy koktajle i musy to idealne uzupełnienie menu, które zapewnia sprzedaż przez cały rok. Produkty te wpisują się w trend zdrowego odżywiania i bycia fit.

Klienci cały czas poszukują lżejszych alternatyw dla tradycyjnych przekąsek z fast foodów, co sprawia, że rośnie popularność tego typu produktów. To powoduje, że coraz więcej osób interesuje się prowadzeniem takich lokali, także na zasadach franczyzy. Model ten pozwala na szybkie uruchomienie punktu ze sprawdzonym know-how i pod znanym logo.

Koncept mrożonych jogurtów i barów sokowych ma ogromny potencjał biznesowy. Znajduje się w najlepszych lokalizacjach w galeriach handlowych. W przeważającej mierze tego typu punkty wzbogacone są również o inne propozycje w menu’’tzw. zdrowe przekąski’’, które zapewniają różnorodność, ale przede wszystkim dostępność przez cały rok. Mogą to być przekąski „super food”, mixgranole czy też zestawy śniadaniowe/lunchowe.

Skąd wynika ich popularność? Po pierwsze, zgodnie z trendem zdrowego żywienia powinniśmy jeść więcej owoców i warzyw oraz lekki nabiał typu jogurty i kefiry. Tego typu produkty znajdziemy właśnie w menu lokali z mrożonymi jogurtami i barach sokowych. Wszystkie przekąski są tak przygotowywane, aby wyróżniała je jakość, wysoka wartość odżywcza oraz wyjątkowy smak i niska zawartość tłuszczu.

Po drugie, klienci poszukują szybkich przekąsek, ale w zdrowszym wydaniu. To doskonały sposób na zaspokojenie głodu czy pragnienia.

Na zasadach franczyzy działa również koncept pod marką Redberry. To lider w branży, który posiada obecnie 12 punktów w 5 największych miastach w Polsce. Znajdują się w prestiżowych i popularnych lokalizacjach, jak choćby w Arkadii czy Złotych Tarasach w Warszawie. Marka na rynku z powodzeniem funkcjonuje od 2011 roku.

W poprzednim roku Redberry poszło również o krok dalej i w swojej najnowszej lokalizacji – w drugim lokalu w Złotych Tarasach połączyło koncept mrożonych jogurtów z wegetariańskim lokalem opierającym się na hummusie (dostarczanym prosto z Izraela). Jest to pierwsza tego typu restauracja w Polsce, która powstała w centrum handlowym. W ten sposób marka chce dalej rozwijać swój koncept.

Wzrastająca świadomość zdrowego odżywania wśród społeczeństwa powoduje, że nasza marka ma stabilną pozycję na rynku i może się stale rozwijać. Widzimy ogromne zainteresowanie produktami, które znajdują się w punktach Redberry. Co ważne, nasza oferta to nie tylko mrożone jogurty, ale także świeżo wyciskane soki, sałatki owocowe, koktajle smoothies, granole oraz specjalnie przygotowane menu dla dzieci. Co miesiąc zużywamy prawie 1500 kg jogurtu naturalnego oraz 25 ton owoców - mówi Urszula Baranowska, specjalista ds. żywienia Redberry.
Dokładnie analizujemy każdy punkt i lokalny rynek przed otwarciem i decydujemy się na współpracę tylko z partnerami, którzy wzbudzą nasze zaufanie i wpisują się w filozofię „fit&fun” - dodaje.

Aby otworzyć lokal pod szyldem Redberry powinno się brać pod uwagę powierzchnie od 20  do 50 m2 w centrach handlowych. Najlepiej sprawdzają się wyspy. Marka przekazuje całe doświadczenie biznesowe oraz know-how, oferuje pełne wsparcie  przy całym procesie otwierania punktu oraz po. Redberry opiekuje się franczyzobiorcą od momentu znalezienia odpowiedniej lokalizacji, negocjacji warunków umowy najmu, analizy biznesowo – ekonomicznej przedsięwzięcia, planu aranżacji wnętrza, rekrutacji oraz szkoleń dla pracowników, po działania marketingowo-promocyjne, analizy rezultatów oraz testów jakości i wprowadzania sezonowych ofert.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!