Bezmięsne produkty dla gastronomii

Bezmięsne produkty dla gastronomii

W 2016 roku ich zbiórkę crowdfundingową i marzenie o byciu „pierwszym polskim bezmięsnym rzeźnikiem” wsparło ponad 1500 osób. Jak wykorzystali ten kapitał? Dziś firma Bezmięsny rozszerza swoje bogate portfolio produktowe o kolejne trzy nowości i prognozuje: „Mamy przeczucie, że każda z tych nowości ma szansę stać się faworytem naszych klientów”.

Dziś można śmiało powiedzieć, że ze swoim pomysłem Igor Sadurski i Rafał Czech trafili w dziesiątkę. Obecnie już 43% Polaków ogranicza spożycie mięsa w swojej codziennej diecie, a prawie 40% osób w wieku 18-24 lat kupuje roślinne alternatywy produktów mięsnych takie jak parówki czy burgery. Jednocześnie globalny rynek całkowicie roślinnych produktów, jak podaje „Rzeczpospolita”, wart jest już ok. 25 miliardów dolarów i ciągle rośnie w niesamowitym tempie. Dziś Bezmięsny wzbogaca polski rynek o 3 kolejne roślinne odpowiedniki mięsa: Bezmięsne Kabanosy Serowe, Bezmięsne Salami i Bezmięsną Kaszankę.

Proces pracy nad nowymi produktami to było bardzo intensywne ponad pół roku - dziś możemy z dumą stwierdzić, że było warto. Szczególnym wyzwaniem okazało się znalezienie odpowiednich analogów sera w przypadku Kabanosów. Efekt? Jesteśmy pewni, że premiera nowych produktów to jedno z najważniejszych wydarzeń dla Bezmięsnego w tym roku. Jednocześnie jest to otwarcie drzwi dla kolejnych nowości, które planujemy wprowadzić na rynek jeszcze w 2021 - komentuje Magdalena Osierda-Wojtaszek, Dyrektorka Sprzedaży w firmie Bezmięsny

Bezmięsne Kabanosy Serowe to produkt, który uzupełni obecną linię Bezmięsnych Kabanosów, które, jak przyznaje firma - okazały się hitem sprzedażowym zbliżającym się do popularności Bezmięsnej Szynki Czosnkowej - jednego z ulubionych produktów klientów Bezmięsnego. Linię wędlin uzupełni Bezmięsne Salami, a do serii kiełbasek i parówek dołącza Bezmięsna Kaszanka. Co o premierowych produktach mówi Rafał Czech, jeden ze współzałożycieli firmy? 

Bezmięsna Kaszanka

Jako pierwsi na rynku w Polsce wprowadzamy roślinną alternatywę kabanosów z dodatkiem analogu sera i wierzę, że wyrazisty smak z serowym twistem przekona do siebie wyjadaczy i nowicjuszy w świecie zamienników mięsa. Bezmięsne Salami to roślinna wędlina o aspiracjach z kategorii premium. Zarówno jej tekstura, wygląd jak i doznania smakowe są naszym zdaniem na niespotykanym dotąd poziomie na rynku krojonych, bezmięsnych wędlin. No i do tego prawdziwy polski klasyk - Bezmięsna Kaszanka o przypiekającej się skórce, zawsze gotowa na patelnię lub grilla, zamykająca w sobie prawdziwie regionalne aromaty.

Mam przeczucie, że każda z tych nowości ma szansę stać się nowym faworytem naszych klientów. Tworząc je, chcieliśmy w szczególności zaprezentować inne doznania smakowe niż dotychczas - naszym zdaniem zdaliśmy ten egzamin z wyróżnieniem.

Zapytany o to, który z nowych produktów ma największe szanse dogonić Bezmięsną Szynkę Czosnkową - niezmiennie najpopularniejszy produkt Bezmięsnego, Rafał Czech bez zastanowienia odpowiada: „Bezmięsne Salami jest bezkonkurencyjne”.

Bezmięsne Salami

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!