dpdpickup

Ludzie kupują oczami. Mamy na to dowody!

Ludzie kupują oczami. Mamy na to dowody!

Nowo powstały projekt – Food and Design by Od kuchni, skoncentrowany wokół promowania profesjonalnego podejścia do jedzenia i food designu – zaprasza na pierwsze spotkanie branżowe. 24 listopada odbędzie się ekspercki panel dyskusyjny oraz premiera raportu badawczego „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków”. Sprawdź, jak wziąć udział w spotkaniu!

„Food working” to cykl spotkań branżowych organizowanych w ramach projektu Food and Design. Podczas wydarzeń eksperci z różnych dziedzin, których łączy tematyka jedzenia, będą dyskutować na temat zmian, trendów i rozwoju sektora food w Polsce i na świecie. Już 24 listopada o godz. 18.00 w Studiu Od kuchni przy ul. Chodakowskiej 12 w Warszawie rozpocznie się pierwsze spotkanie pt. Ludzie kupują oczami. Mamy na to dowody! Premiera raportu „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków”. 

Cykliczne spotkania, podczas których dyskutujemy z ekspertami z branży na temat bieżącej sytuacji na rynku, a także przyglądamy się trendom i zmianom, to coś, czego brakowało w polskim środowisku food designu. Cieszę się, że udało nam się powołać projekt, w ramach którego nie tylko wymieniamy się opiniami, ale też poznajemy się i konsolidujemy branżę! Liczę, że spotka nas mnóstwo pozytywnych zmian, które wpłyną na profesjonalizację polskiego rynku. Serdecznie zachęcam do udziału w pierwszym spotkaniu z cyklu «Food working», ponieważ szykują się naprawdę interesujące prelekcje oraz apetyczna, sprzyjająca swobodnym rozmowom atmosfera! – komentuje Magda Malutko, pomysłodawczyni projektu Food and Design.

Pierwsze spotkanie poświęcone decyzjom zakupowym konsumentów zostanie wzbogacone premierową prezentacją raportu pochodzącego z badania konsumenckiego, które na zlecenie agencji Od kuchni zrealizowała agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. Uczestnicy spotkania branżowego jako pierwsi otrzymają dostęp do pełnego raportu „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków”, w którym poruszono m.in. tematy:

  • wpływu wyglądu opakowań na zakup produktów spożywczych,
  • czynników oddziałujących na gościa zamawiającego danie w restauracji,
  • nowych trendów w odżywianiu.

Na wydarzenie zaproszone są zarówno osoby zawodowo związane z komunikacją wizualną marek foodowych, jak i amatorzy chcący pogłębić wiedzę na ten temat. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona.

Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl

 

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!