Jak wrócić do formy po karnawałowej imprezie

Jak wrócić do formy po karnawałowej imprezie

Chyba każdemu zdarzyło się przesadzić z alkoholem. Skutki pojawiające się następnego dnia mogą być przykre. Źle się czujemy i boli nas głowa. Istnieje wiele przepisów na napoje mające poprawić samopoczucie. Przy ich wyborze powinniśmy kierować się naszym stanem. Oto kilka sposobów na obniżenie poziomu alkoholu w organizmie.

  1. Po alkoholu pijemy napoje i koktajle bezalkoholowe.
  2. Koktajle, które zawierają dużo soku i śmietanę, obniżają poziom alkoholu.
  3. Napoje alkoholowe pijemy powoli i nie jeden za drugim. Od czasu do czasu warto wypić coś bez alkoholu na orzeźwienie.
  4. Wielu gości uważa, że kawa stawia ich na nogi. Mylą się jednak, kawa co prawda pobudza, ale nie otrzeźwia.

Jak wrócić do formy?

Również w tym przypadku istnieje kilka sposobów i przepisów, które jednak nie działają na każdego. Sami powinniśmy wypróbować co na nas działa i nam pomaga.

  1. Niektórzy uważają, że lepiej się czują po wypiciu porcji napoju, który jako ostatni pili podczas upojnego wieczoru. Proszę uważać, nie każdy jest to w stanie znieść.
  2. Niektóre napoje mogą nas orzeźwić i postawić na nogi, np. sok pomidorowy ( dobrze doprawiony), Kawa, herbata , mleko, jogurt, kefir, maślanka.
  3. Wszystkie kwaśne napoje bezalkoholowe, np. na bazie cytrusów.
  4. Wszystkie koktajle wzmacniające, np. koktajle witaminowe ze świeżych owoców czy warzyw.
  5. Napoje wzmacniające, np. rosół wołowy z żółtkiem.
  6. Zupy np. żurek, ziemniaczana, cebulowa czy gulaszowa.
  7. Do śniadania warto wypić świeży sok owocowy ( pomarańczowy, grejpfrutowy), do zjedzenia będą dobre korniszony, śledź w occie, cebulki w occie, jajka sadzone, szynka, wędzone ryby, sery, wędliny.

Każdego jednak obowiązuje zakaz prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!