dpdpickup

USP ,,Unique Selling Point”

USP to wyjątkowy aspekt sprzedaży bądź wyjątkowy aspekt oferty gastronomicznej. Termin wywodzi się z angielskiego: Unique Selling Point, który dotyczy tego, co powinno wyróżniać nasz biznes na tle konkurencji i w świadomości odbiorców. Takim USP może być, np.:

- unikalne danie (niedostępne nigdzie indziej – strategia wyjątkowości),

- niepowtarzalna atmosfera lokalu,

- niespotykana usługa, np. karaoke niedostępne w okolicy,

- rekordowa szybkość dostaw (strategia specjalizacji),

- atrakcyjne ceny (strategia cenowa).

USP powinno zostać skrupulatnie przemyślane już na etapie planowania biznes planu oraz komunikacji marketingowej i wizerunku firmy. 

USP to wyjątkowy aspekt sprzedaży bądź wyjątkowy aspekt oferty gastronomicznej. Termin wywodzi się z angielskiego: Unique Selling Point, który dotyczy tego, co powinno wyróżniać nasz biznes na tle konkurencji i w świadomości odbiorców. Takim USP może być, np.:

- unikalne danie (niedostępne nigdzie indziej – strategia wyjątkowości),

- niepowtarzalna atmosfera lokalu,

- niespotykana usługa, np. karaoke niedostępne w okolicy,

- rekordowa szybkość dostaw (strategia specjalizacji),

- atrakcyjne ceny (strategia cenowa).

USP powinno zostać skrupulatnie przemyślane już na etapie planowania biznes planu oraz komunikacji marketingowej i wizerunku firmy. 

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!