dpdpickup

Tajemniczy Klient (z ang. Mystery Shopper)

(w przypadku gastronomii zwany Tajemniczym Gościem) Pomiar jakości usługi metodą przeprowadzania wizyt przez nieujawniającego się audytora (Tajemniczego Klienta).

Przychodzi on do lokalu jak każdy inny konsument i korzysta z usługi gastronomicznej.
Podczas takiej wizyty sprawdza 3 grupy aspektów:

  • Lokal (jego wygląd, stan techniczny i czystość)
  • Obsługa Gości
  • Jakość dań

Audytor, po przeprowadzeniu wizyty, wypełnia formularz kontroli (od kilkunastu do kilkudziesięciu pytań). Formularz często zawiera punktację, dlatego po każdej wizycie lokal otrzymuje swoją ocenę. Ta z kolei ma służyć jako podstawa do rozmów z pracownikami, tworzenia rankingów i śledzenia zmian jakości w czasie.

Aby program Tajemniczego Gościa był efektywny, powinien być prowadzony regularnie przez dłuższy czas oraz połączony ze szkoleniami oraz systemem motywacyjnym.

GastroWiedza.pl – to firma, z dużym doświadczeniem w realizowaniu tego typu programów, w okresie 2010 - 2017 roku przeprowadziliśmy 
ponad 10000 audytów Tajemniczego Gościa na terenie całej Polski.
Potwierdzają to nasze referencje
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Programu "Tajemniczy Gość" skontaktuj się z nami
e-mail: biuro@gastrowiedza.pl
tel.: (+48) 664-578-090

 

(w przypadku gastronomii zwany Tajemniczym Gościem) Pomiar jakości usługi metodą przeprowadzania wizyt przez nieujawniającego się audytora (Tajemniczego Klienta).

Przychodzi on do lokalu jak każdy inny konsument i korzysta z usługi gastronomicznej.
Podczas takiej wizyty sprawdza 3 grupy aspektów:

  • Lokal (jego wygląd, stan techniczny i czystość)
  • Obsługa Gości
  • Jakość dań

Audytor, po przeprowadzeniu wizyty, wypełnia formularz kontroli (od kilkunastu do kilkudziesięciu pytań). Formularz często zawiera punktację, dlatego po każdej wizycie lokal otrzymuje swoją ocenę. Ta z kolei ma służyć jako podstawa do rozmów z pracownikami, tworzenia rankingów i śledzenia zmian jakości w czasie.

Aby program Tajemniczego Gościa był efektywny, powinien być prowadzony regularnie przez dłuższy czas oraz połączony ze szkoleniami oraz systemem motywacyjnym.

GastroWiedza.pl – to firma, z dużym doświadczeniem w realizowaniu tego typu programów, w okresie 2010 - 2017 roku przeprowadziliśmy 
ponad 10000 audytów Tajemniczego Gościa na terenie całej Polski.
Potwierdzają to nasze referencje
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Programu "Tajemniczy Gość" skontaktuj się z nami
e-mail: biuro@gastrowiedza.pl
tel.: (+48) 664-578-090

 

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!