dpdpickup

Spotkanie robocze

Szybkie spotkanie kierownictwa lokalu z załogą. Najczęściej odbywa się przed rozpoczęciem pracy. W typowej restauracji uczestnikami spotkania są najczęściej:

  • Menedżer i/lub kierownicy zmianowi
  • Kelnerzy (również szef sali)
  • Barmani
  • Szef kuchni

 

Kucharze rzadko uczestniczą w tego rodzaju porannych spotkaniach, gdyż często mają wtedy dużo pracy produkcyjnej.

Podczas spotkań roboczych porusza się najczęściej następujące tematy:

  • Obsada zmiany (ewentualne nieobecności i zastępstwa)
  • Organizacja pracy podczas zmiany (rezerwacje, cateringi, bankiety, inne wydarzenia np. sprzątanie magazynu, przewidywana inspekcja,…)
  • Informacja o pracy kuchni (danie, które warto sugerować, braki produktowe, itp.)
  • Aspekty jakościowe wykonywanej pracy

 

Spotkanie robocze powinno odbywać się tuż przed otwarciem restauracji, po przygotowaniu sali, a personel powinien być już przebrany w strój służbowy.

 

Poranne spotkania powinny być normą w każdej restauracji i odbywać się codziennie.

Spotkania robocze po zakończeniu zmiany odbywają się rzadziej i najczęściej dotyczą omówienia właśnie zakończonej pracy oraz przygotowania na dzień następny.

Szybkie spotkanie kierownictwa lokalu z załogą. Najczęściej odbywa się przed rozpoczęciem pracy. W typowej restauracji uczestnikami spotkania są najczęściej:

  • Menedżer i/lub kierownicy zmianowi
  • Kelnerzy (również szef sali)
  • Barmani
  • Szef kuchni

 

Kucharze rzadko uczestniczą w tego rodzaju porannych spotkaniach, gdyż często mają wtedy dużo pracy produkcyjnej.

Podczas spotkań roboczych porusza się najczęściej następujące tematy:

  • Obsada zmiany (ewentualne nieobecności i zastępstwa)
  • Organizacja pracy podczas zmiany (rezerwacje, cateringi, bankiety, inne wydarzenia np. sprzątanie magazynu, przewidywana inspekcja,…)
  • Informacja o pracy kuchni (danie, które warto sugerować, braki produktowe, itp.)
  • Aspekty jakościowe wykonywanej pracy

 

Spotkanie robocze powinno odbywać się tuż przed otwarciem restauracji, po przygotowaniu sali, a personel powinien być już przebrany w strój służbowy.

 

Poranne spotkania powinny być normą w każdej restauracji i odbywać się codziennie.

Spotkania robocze po zakończeniu zmiany odbywają się rzadziej i najczęściej dotyczą omówienia właśnie zakończonej pracy oraz przygotowania na dzień następny.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!