Spotkanie robocze
Szybkie spotkanie kierownictwa lokalu z załogą. Najczęściej odbywa się przed rozpoczęciem pracy. W typowej restauracji uczestnikami spotkania są najczęściej:
- Menedżer i/lub kierownicy zmianowi
- Kelnerzy (również szef sali)
- Barmani
- Szef kuchni
Kucharze rzadko uczestniczą w tego rodzaju porannych spotkaniach, gdyż często mają wtedy dużo pracy produkcyjnej.
Podczas spotkań roboczych porusza się najczęściej następujące tematy:
- Obsada zmiany (ewentualne nieobecności i zastępstwa)
- Organizacja pracy podczas zmiany (rezerwacje, cateringi, bankiety, inne wydarzenia np. sprzątanie magazynu, przewidywana inspekcja,…)
- Informacja o pracy kuchni (danie, które warto sugerować, braki produktowe, itp.)
- Aspekty jakościowe wykonywanej pracy
Spotkanie robocze powinno odbywać się tuż przed otwarciem restauracji, po przygotowaniu sali, a personel powinien być już przebrany w strój służbowy.
Poranne spotkania powinny być normą w każdej restauracji i odbywać się codziennie.
Spotkania robocze po zakończeniu zmiany odbywają się rzadziej i najczęściej dotyczą omówienia właśnie zakończonej pracy oraz przygotowania na dzień następny.
Szybkie spotkanie kierownictwa lokalu z załogą. Najczęściej odbywa się przed rozpoczęciem pracy. W typowej restauracji uczestnikami spotkania są najczęściej:
- Menedżer i/lub kierownicy zmianowi
- Kelnerzy (również szef sali)
- Barmani
- Szef kuchni
Kucharze rzadko uczestniczą w tego rodzaju porannych spotkaniach, gdyż często mają wtedy dużo pracy produkcyjnej.
Podczas spotkań roboczych porusza się najczęściej następujące tematy:
- Obsada zmiany (ewentualne nieobecności i zastępstwa)
- Organizacja pracy podczas zmiany (rezerwacje, cateringi, bankiety, inne wydarzenia np. sprzątanie magazynu, przewidywana inspekcja,…)
- Informacja o pracy kuchni (danie, które warto sugerować, braki produktowe, itp.)
- Aspekty jakościowe wykonywanej pracy
Spotkanie robocze powinno odbywać się tuż przed otwarciem restauracji, po przygotowaniu sali, a personel powinien być już przebrany w strój służbowy.
Poranne spotkania powinny być normą w każdej restauracji i odbywać się codziennie.
Spotkania robocze po zakończeniu zmiany odbywają się rzadziej i najczęściej dotyczą omówienia właśnie zakończonej pracy oraz przygotowania na dzień następny.