dpdpickup

Nagrody emocjonalne

Nagroda emocjonalna to sposób gratyfikacji pracownika rzetelnie wykonującego swoje obowiązki. Zabieg ten służy zamanifestowaniu zadowolenia ze strony pracodawcy i jednocześnie wzmocnienie motywacji pracownika do dalszej dobrej pracy. Istnieje wiele sposobów okazania pracownikowi, że jest się z niego zadowolonym, np.:

- nagroda materialna (w formie upominku, np. karty na zakupy w danym sklepie),

- udzielenie oficjalnej pochwały (w formie pisemnej, pucharu dla pracownika miesiąca itp.),

- nadanie dodatkowych uprawnień lub możliwości w obrębie aktywności firmy,

- włączenie go w procesy decyzyjne dotyczące przyszłości firmy.

Motywowanie pracowników, bazujące na nagrodach emocjonalnych stanowi ciekawą alternatywę dla twardego stylu zarządzania pracowników, który zdaje się być bardziej powszechny w branży gastronomicznej. 

Nagroda emocjonalna to sposób gratyfikacji pracownika rzetelnie wykonującego swoje obowiązki. Zabieg ten służy zamanifestowaniu zadowolenia ze strony pracodawcy i jednocześnie wzmocnienie motywacji pracownika do dalszej dobrej pracy. Istnieje wiele sposobów okazania pracownikowi, że jest się z niego zadowolonym, np.:

- nagroda materialna (w formie upominku, np. karty na zakupy w danym sklepie),

- udzielenie oficjalnej pochwały (w formie pisemnej, pucharu dla pracownika miesiąca itp.),

- nadanie dodatkowych uprawnień lub możliwości w obrębie aktywności firmy,

- włączenie go w procesy decyzyjne dotyczące przyszłości firmy.

Motywowanie pracowników, bazujące na nagrodach emocjonalnych stanowi ciekawą alternatywę dla twardego stylu zarządzania pracowników, który zdaje się być bardziej powszechny w branży gastronomicznej. 

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!