Minibar
Zwykle Gość cieszy się, gdy w swoim pokoju hotelowym ma minibarek. Może z niego skorzystać w dowolnym czasie i nikt mu nie przeszkadza w delektowaniu się napojami. Przeważnie jest to niewielkiej wielkości lodówka, z napojami bezalkoholowymi oraz alkoholowymi w niewielkich pojemnościach. Nastęujące wskazówki mogą pomóc w kontroli kosztów oraz przy rozliczaniu się z klientem:
1. Gość spożyte napoje spisuje na rachunku, który opuszczajac hotel, reguluje w recepcji.
2. Przed wyjazdem Gościa należy spytać go, czy korzystał z minibarku. W tym wypadku niezbędne jest zaufanie do klienta.
3. Minibarek automatycznie rejestruje, które napoje i w jakich ilościach zostały pobrane. Dane przysyłane sa do recepcji. Problem powstaje wtedy. gdy Gosc odstawił nienaruszony napój z powrotem do barku.
Zwykle Gość cieszy się, gdy w swoim pokoju hotelowym ma minibarek. Może z niego skorzystać w dowolnym czasie i nikt mu nie przeszkadza w delektowaniu się napojami. Przeważnie jest to niewielkiej wielkości lodówka, z napojami bezalkoholowymi oraz alkoholowymi w niewielkich pojemnościach. Nastęujące wskazówki mogą pomóc w kontroli kosztów oraz przy rozliczaniu się z klientem:
1. Gość spożyte napoje spisuje na rachunku, który opuszczajac hotel, reguluje w recepcji.
2. Przed wyjazdem Gościa należy spytać go, czy korzystał z minibarku. W tym wypadku niezbędne jest zaufanie do klienta.
3. Minibarek automatycznie rejestruje, które napoje i w jakich ilościach zostały pobrane. Dane przysyłane sa do recepcji. Problem powstaje wtedy. gdy Gosc odstawił nienaruszony napój z powrotem do barku.