dpdpickup

Lojalny klient w gastronomii

Mianem lojalnego klienta obdarzamy osobę lub firmę, która korzysta z naszych usług systematycznie. Lojalnego klienta może posiadać każda firma gastronomiczna: fast food, firma cateringowa, restauracja itp. Cechy wyróżniające lojalnego klienta to: częstotliwość wizyta, a także wysokość średniego rachunku.

W celu podniesienia wartości średniego rachunku zalecana jest sprzedaż sugerowana – czyli proponowanie klientowi, np. potraw w promocji lub nowości w menu. Na wysokość rachunku oraz częstotliwość wizyt lojalnych klientów wpływa przede wszystkim jakość komunikacji. Podtrzymanie jej jest możliwe, np. za pośrednictwem SMS, maili, wysyłki materiałów marketingowych. Ważną rolę odgrywają tu też media społecznościowe, np. profil firmowy na Facebook. Zbudowanie trwałej relacji z lojalnym klientem jest również możliwe dzięki specjalnej karcie lojalnościowej, która sprawia, że taki klient czuje się wyróżniony oraz otrzymuje dodatkowe korzyści.

Mianem lojalnego klienta obdarzamy osobę lub firmę, która korzysta z naszych usług systematycznie. Lojalnego klienta może posiadać każda firma gastronomiczna: fast food, firma cateringowa, restauracja itp. Cechy wyróżniające lojalnego klienta to: częstotliwość wizyta, a także wysokość średniego rachunku.

W celu podniesienia wartości średniego rachunku zalecana jest sprzedaż sugerowana – czyli proponowanie klientowi, np. potraw w promocji lub nowości w menu. Na wysokość rachunku oraz częstotliwość wizyt lojalnych klientów wpływa przede wszystkim jakość komunikacji. Podtrzymanie jej jest możliwe, np. za pośrednictwem SMS, maili, wysyłki materiałów marketingowych. Ważną rolę odgrywają tu też media społecznościowe, np. profil firmowy na Facebook. Zbudowanie trwałej relacji z lojalnym klientem jest również możliwe dzięki specjalnej karcie lojalnościowej, która sprawia, że taki klient czuje się wyróżniony oraz otrzymuje dodatkowe korzyści.

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!