Kierownik sali
Kierownik sali odpowiada za całokształt spraw związanych z obsługą gości i nadzoruje pracę wszystkich pracowników działu handlowo-usługowego.
Do zadań kierownika sali należy:
- sporządzanie planów pracy i podział pracy,
- rezerwacja stołów,
- przyjmowanie dodatkowych zamówień
- witanie i usadzanie gości,
- udzielanie informacji i doradzanie gościom,
- załatwianie reklamacji,
- szkolenie pracowników.
Niezbędne cechy, jakimi powinna się odznaczać osoba zatrudniona na tym stanowisku, to uprzejmość, wysoka kultura osobista, zmysł organizacyjny i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.
Wymagane kwalifikacje:
- wyższe lub średnie wykształcenie kierunkowe,
- kilkuletni staż zawodowy,
- umiejętność kierowania ludźmi,
- znajomość co najmniej dwóch języków obcych w stopniu umożliwiającym porozumienie się z konsumentem.
Kierownik sali odpowiada za całokształt spraw związanych z obsługą gości i nadzoruje pracę wszystkich pracowników działu handlowo-usługowego.
Do zadań kierownika sali należy:
- sporządzanie planów pracy i podział pracy,
- rezerwacja stołów,
- przyjmowanie dodatkowych zamówień
- witanie i usadzanie gości,
- udzielanie informacji i doradzanie gościom,
- załatwianie reklamacji,
- szkolenie pracowników.
Niezbędne cechy, jakimi powinna się odznaczać osoba zatrudniona na tym stanowisku, to uprzejmość, wysoka kultura osobista, zmysł organizacyjny i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.
Wymagane kwalifikacje:
- wyższe lub średnie wykształcenie kierunkowe,
- kilkuletni staż zawodowy,
- umiejętność kierowania ludźmi,
- znajomość co najmniej dwóch języków obcych w stopniu umożliwiającym porozumienie się z konsumentem.