dpdpickup

Przywoływacz

Urządzenie elektroniczne kompatybilne z oprogramowaniem kasowym typu POS.
Jego zadaniem jest przywoływanie innej osoby w lokalu gastronomicznym. Przywoływanie polega na użyciu specjalnego urządzenia poprzez wciśnięcie odpowiedniego klawisza. Powoduje to powiadomienie innej osoby będącej w oddali poprzez aktywację innego urządzenia, które się przy nim znajduje (np. wibrowanie bądź zaświecenie się pager’a)

Przywoływanie za pomocą takich urządzeń może odbywać się w różnych kierunkach:

  • klient - obsługa,
  • obsługa - klient,
  • kuchnia - obsługa.

Przykładowy schemat systemu przywoływania (klient - obsługa):

                                                           
W  praktyce funkcjonują różnego rodzaju systemy przywoływania:

  • gość przywołuje kelnera lub managera w celu złożenia zamówienia, złożenia reklamacji, itp.
  • obsługa przywołuje gości informując, że zamówione przez nich danie jest już gotowe do odebrania lub śląc informację, że zwolnił się stolik w restauracji (stosowane w obiektach zamkniętych jak galeria handlowa),
  • kuchnia przywołuje obsługę, by odebrała gotowe już dania wcześniej przez nich zamówione.

System przywoływania – poza przyspieszeniem obsługi i komfortu gości - ma dodatkowe korzyści dla zarządzających lokalami gastronomicznymi np:

  • Manager / Kierownik Sali może być automatycznie informowany kiedy kelner zbyt długo nie odbiera gotowego dania z wydawki (rozdzielni)
  • System może generować informacje na temat czasu przygotowania posiłków przez kucharzy (mierzy wtedy czas od złożenia zamówienia do momentu, kiedy kucharz przywołuje obsługę po gotowe danie).

Urządzenie elektroniczne kompatybilne z oprogramowaniem kasowym typu POS.
Jego zadaniem jest przywoływanie innej osoby w lokalu gastronomicznym. Przywoływanie polega na użyciu specjalnego urządzenia poprzez wciśnięcie odpowiedniego klawisza. Powoduje to powiadomienie innej osoby będącej w oddali poprzez aktywację innego urządzenia, które się przy nim znajduje (np. wibrowanie bądź zaświecenie się pager’a)

Przywoływanie za pomocą takich urządzeń może odbywać się w różnych kierunkach:

  • klient - obsługa,
  • obsługa - klient,
  • kuchnia - obsługa.

Przykładowy schemat systemu przywoływania (klient - obsługa):

                                                           
W  praktyce funkcjonują różnego rodzaju systemy przywoływania:

  • gość przywołuje kelnera lub managera w celu złożenia zamówienia, złożenia reklamacji, itp.
  • obsługa przywołuje gości informując, że zamówione przez nich danie jest już gotowe do odebrania lub śląc informację, że zwolnił się stolik w restauracji (stosowane w obiektach zamkniętych jak galeria handlowa),
  • kuchnia przywołuje obsługę, by odebrała gotowe już dania wcześniej przez nich zamówione.

System przywoływania – poza przyspieszeniem obsługi i komfortu gości - ma dodatkowe korzyści dla zarządzających lokalami gastronomicznymi np:

  • Manager / Kierownik Sali może być automatycznie informowany kiedy kelner zbyt długo nie odbiera gotowego dania z wydawki (rozdzielni)
  • System może generować informacje na temat czasu przygotowania posiłków przez kucharzy (mierzy wtedy czas od złożenia zamówienia do momentu, kiedy kucharz przywołuje obsługę po gotowe danie).

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!