Klient w gastronomii
Klient w gastronomii to w praktyce osoba lub podmiot decyzyjny w kwestii ewentualnego zakupu usługi gastronomicznej. Widać to wyraźnie na przykładzie cateringu firmowego, gdzie żywność dostarcza się dużej liczbie osób, jednak status Klienta przysługuje tu osobie, mającej wpływ na nawiązanie współpracy na tym polu, np. prezes spółki.
Warto przy tym pamiętać, że wspomniani pracownicy, tutaj rozumiani jako Goście w gastronomii, także mogą wpływać na wyżej opisane kwestie, np. przekazując decydentom swoje opinie na temat usług. Z tego względu, zawsze należy dbać o zadowolenie zarówno Klientów jak i Gości.
Klient w gastronomii to w praktyce osoba lub podmiot decyzyjny w kwestii ewentualnego zakupu usługi gastronomicznej. Widać to wyraźnie na przykładzie cateringu firmowego, gdzie żywność dostarcza się dużej liczbie osób, jednak status Klienta przysługuje tu osobie, mającej wpływ na nawiązanie współpracy na tym polu, np. prezes spółki.
Warto przy tym pamiętać, że wspomniani pracownicy, tutaj rozumiani jako Goście w gastronomii, także mogą wpływać na wyżej opisane kwestie, np. przekazując decydentom swoje opinie na temat usług. Z tego względu, zawsze należy dbać o zadowolenie zarówno Klientów jak i Gości.